Економічний аналіз товарних операцій підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr061)
Зміст
1. Визначення сутності товарних операцій підприємств торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
5. Методика загального аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Визначення впливу факторів при аналізі товарних операцій підприємств торгівлі
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі проаналізовано актуальність аналізу ресурсу товарів, сформульовано мету і завдання курсової роботи, а також окреслено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи опрацьовано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, надано теорію аналізу товарних запасів підприємства, оцінено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, досліджено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, розроблено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, визначено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. У наступному елементі курсової роботи оглянуто аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, висунуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, наведено методику загального аналізу товарних операцій підприємств торгівлі, розкрито напрямки удосконалення методики аналізу, зумовлено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, вивчено математичний розрахунок результатів застосування, роз'яснено використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також охарактеризовано шляхи поліпшення аналізу товарних запасів підприємства в період становлення ринкових відносин.