Аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
Курсова робота (код: kr072)
Зміст
1. Економічна сутність витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
2. Нормативно-правова база аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
5. Методика загального аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
6. Визначення впливу факторів при аналізі витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
7. Аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі висунуто актуальність аналізу калькуляції видатків на продукцію, з'ясовано мету і завдання дослідження, а також розглянуто предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження висвітлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, наведено науковий зміст собівартості і витрат підприємства, оцінено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, простежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, вивчено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, опрацьовано економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи досліджено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, охарактеризовано організаційно-інформаційну модель аналізу, розроблено організацію і здійснення оцінки наявності витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, зумовлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, визначено здійснення чинникового аналізу, сформульовано математичний розрахунок результатів застосування, надано інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито путі, що призводять до вдосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в умовах ринкових відносин.