Контроль оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
Курсова робота (код: kr206)
Зміст
1. Економічна характеристика оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
2. Нормативно-правове регулювання контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ та огляд спеціальної літератури
3. Організаційна структура і оцінка діяльності бюджетної установи
4. Організація контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
5. Методика контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
6. Узагальнюючий етап контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
7. Використання комп'ютерної техніки в процесі проведення контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дійсна курсова робота включає преамбула і теоретичні бази й контрольні рубрики і висновки і пропозиції, реєстр застосованих джерел, доповнення.
В вступі наведено вагомість теми курсового проекту та ціль, завдання проекту, досліджено предмети і об’єкт, інформаційні бази й методологічні прийоми й наукову новизну проекту.
В теоретичному розділі простежено загальну суть об’єкту дослідження, аналіз ступеню опрацювання цих тем вітчизняними та іноземними вченими, визнання і доказ вимоги особистого напряму дослідження теми і перегляд законодавства і підстави і наукових джерел і висунута аналітика системи побудови менеджменту суб’єкта господарювання і проаналізовані його основні статті господарювання, активу і пасиву в русі за попередні три періоди і можливості діяльності компанії загалом, за відокремленими напрямами й оцінку щодо запасів підвищення якості роботи товариства.
У практичній рубриці опрацьовано планування контролю, здійснення аудиту оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ й наведено систему бухобліку в товаристві і методику внутрішнього контролювання та реалізація наслідків контролю і складення звіту перевірки.
В висновку простежено результати реалізованого вивчення за темою курсової роботи, виставлені напрями для удосконалення контролю оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетних установ.
Перелік уживаної літератури складається із матеріалів, які були використані при вивченні теми. По тексту курсовика проставлені посилання на число літератури в переліку.
У додатку надані створені студентом шаблони документів, баланси, форма №2 з річної звітності компанії та оцінювальні табличні матеріали а також попередні результати оцінювальних обчислень і другі джерела, вживані у курсовому досліджені.
Курсовик створений згідно із методологічними рекомендаціями ВУЗу, де він був зданий, а також згідно до установ МОН України. По тексту вставлені ілюстративні матеріали, а саме наступні: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми автоматизації порядку керування. Приведена курсова робота була уже успішно захищена в столичному вищому навчальному закладі. Її можна застосовувати як приклад для створення власної курсової роботи або для точнішого розучування теми досліджування.