Контроль кошторису доходів і видатків в бюджетних установах
Курсова робота (код: kr218)
Зміст
1. Поняття та класифікація виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я
2. Законодавче регламентування контролю і ревізії виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я і аналіз спеціальної літератури
3. Аналіз діяльності бюджетної установи, на базі якої виконується курсова робота
4. Організаційний етап контролю і ревізії виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я
5. Дослідний етап контролю і ревізії виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я
6. Узагальнення і реалізація результатів контролю і ревізії виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я
7. Методика контролю і ревізії виконання кошторису доходів і видатків в закладах охорони здоров'я в умовах застосування інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю кошторису доходів і видатків в бюджетних установах, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Пропонована курсова робота складається із підрозділів: вступ й концептуальні бази та аналітичні рубрики та висновки і пропозиції, регістр застосованих джерел та доповнення.
В вступі роз'яснено значення тематики курсового проекту і ціль й завдання роботи й з'ясовано предмети та об’єкти та інформаційну базу й методичний спосіб, загальну характеристику роботи.
У концептуальному пункті розкрито практичний зміст об’єкту роботи, розгляд рівня розробки досліджуваних проблем нашими та зарубіжними фахівцями, визнання і обгрунтування потреби свого напряму дослідження теми, аналіз права і основи та наукових джерел і складена оцінка стану побудови управління суб’єкта господарювання і оцінені його головні статті діяльності і активу і пасиву в динаміці за колишні три періоди та майбутнє господарювання суб’єкта господарської діяльності загалом, за окремими напрямами й оцінку стосовно ресурсів покращення ефективності роботи суб’єкта господарської діяльності.
У другій частині опрацьовано систему інспектування й методологію контролю кошторису доходів і видатків в бюджетних установах й простежено систему бухгалтерського обліку в товаристві та методику внутрішньогосподарського контролювання й виведення наслідків контролю, створення висновку перевірки.
В висновках і пропозиціях розглянуто наслідки проведеного досліду за задумом курсового проекту, представлені напрями для удосконалення перевірки кошторису доходів і видатків в бюджетних установах.
Перелік застосованих джерел збирається із матеріалів, що використовувались при дослідженні теми. По тексту курсовика виставлені виноски на число літератури у списку.
В додаткових матеріалах представлені створені автором конфігурації документів, звіт про фінансово-майновий стан й звіт про фінансові результати з річних звітів товариства а також інформаційні табличні матеріали і загальні результати аналітичних розрахунків а також інакші матеріали, застосовані у курсовій роботі.
Курсовик створений відповідно із методикою університеті, в якому він захищався, а також згідно до установ міністерства освіти і науки України. По тексту вставлені графічні дані, а саме наступні: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми комп’ютеризації ходу менеджменту. Дана курсова робота була вже благополучно захищена у провідному університеті. Її можливо використовувати як шаблон для написання особистої курсової роботи або для глибшого розучування теми дослідження.