Аналіз фінансового стану торговельного підприємства
Курсова робота (код: kr244)
Зміст
1. Економічна сутність фінансового стану підприємств
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу фінансового стану підприємств
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу фінансового стану підприємств
5. Процес аналізу фінансового стану підприємств
6. Факторний аналіз фінансового стану підприємств
7. Методика аналізу фінансового стану підприємств в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту фінансового стану торговельного підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий менеджмент фінансового стану"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі оглянуто актуальність аналізу потенціалу, ліквідності і стійкості, окреслено мету і завдання дослідження, а також наведено інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи розглянуто місце аналізу в управлінні підприємством, оцінено сутнісне значення фінансового стану підприємства, зумовлено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, представлено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, досліджено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, роз'яснено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. В практичному розділі курсової роботи з'ясовано розробку і обґрунтування методики аналізу, розкрито інформаційне забезпечення та методи аналізу, висвітлено вертикальний і горизонтальний аналіз фінансового стану торговельного підприємств, простежено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, розроблено методику факторного аналізу, вивчено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, висунуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках проаналізовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також охарактеризовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу фінансового стану підприємства в умовах ринкових відносин.