Економічний аналіз ефективності фінансової діяльності підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr276)
Зміст
1. Характеристика ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі
5. Процес аналізу ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового менеджменту ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота розподіляється на вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність аналізу господарювання підприємств, наведено мету і завдання дослідження, а також розглянуто наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження вивчено місце аналізу в управлінні підприємством, окреслено теорію аналізу діяльності підприємств, представлено правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, оглянуто основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, зумовлено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, охарактеризовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи проаналізовано економічний аналіз об’єкта дослідження, висунуто інформаційне забезпечення та методи аналізу, з'ясовано вертикальний і горизонтальний аналіз ефективності фінансової діяльності підприємств торгівлі, висвітлено напрямки удосконалення методики аналізу, оцінено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, обстежено математичний розрахунок результатів застосування, досліджено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в умовах ринкових відносин.