Фінансовий аналіз товарних операцій підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr293)
Зміст
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу товарних операцій підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність аналізу операцій з товарами, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також надано інформаційну базу дослідження з аналізу. В частині доктрини дослідження розглянуто стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, представлено науковий зміст товарних операцій підприємства, проаналізовано нормативно-правову базу з аналізу, розкрито основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, висунуто характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, опрацьовано головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В другій частині курсової роботи розроблено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, визначено організаційно-інформаційну модель аналізу, зумовлено вертикальний і горизонтальний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі, охарактеризовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, висвітлено методику факторного аналізу, з'ясовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках обстежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в системі господарської діяльності.