Фінансовий аналіз формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
Курсова робота (код: kr304)
Зміст
1. Визначення сутності витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
2. Законодавче забезпечення аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості і огляд спеціальної літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
5. Процес аналізу витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
6. Факторний аналіз витрат і формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі охарактеризовано актуальність аналізу калькуляції видатків на продукцію, висвітлено мету і завдання дослідження, а також представлено методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В частині доктрини дослідження обстежено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, досліджено науковий зміст собівартості і витрат підприємства, надано законодавчі акти і літературу з аналізу, вивчено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, висунуто коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, опрацьовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи наведено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, простежено інформаційне забезпечення та методи аналізу, проаналізовано вертикальний і горизонтальний аналіз формування собівартості продукції підприємства харчової промисловості, роз'яснено стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, з'ясовано методику факторного аналізу, сформульовано економічний аналіз якості користування, оглянуто використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках окреслено узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в умовах ринкових відносин.