Фінансовий аналіз операційної діяльності підприємства
Курсова робота (код: kr310)
Зміст
1. Визначення сутності операційної діяльності підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
5. Процес аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Методика факторного аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу операційної діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки операційної діяльності підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі вивчено актуальність аналізу господарювання підприємств, зумовлено мету і завдання курсової роботи, а також висунуто методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи надано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, обстежено економічну сутність діяльності підприємств, охарактеризовано нормативно-правову базу з аналізу, оцінено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, з'ясовано організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, наведено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В практичному розділі курсової роботи окреслено економічний аналіз об’єкта дослідження, розкрито організаційно-інформаційну модель аналізу, простежено методику загального аналізу операційної діяльності підприємств, роз'яснено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, розроблено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, сформульовано економічний аналіз якості користування, розглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також проаналізовано направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.