Контроль видатків на оплату праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи
Курсова робота (код: kr323)
Зміст
1. Сутність оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи як об'єкту контролю і ревізії
2. Характеристика законодавчої бази і огляд літератури з контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи
3. Організаційна структура і оцінка діяльності бюджетної установи
4. Організаційний етап контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи
5. Дослідний етап контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи
6. Акт контролю і ревізії та методика його складання
7. Проведення контролю і ревізії оплати праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади фінансового контролю видатків на оплату праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота включає введення, концептуальні основи, а також аналітичні рубрики і висновок, регістр використаної літератури і додатки.
В преамбулі обстежено роль тематики курсового дослідження та мету, задачі роботи, надано предмет та об’єкти й інформаційні бази й методологічні прийоми й загальну характеристику роботи.
В першій частині простежено економічне поняття предмету роботи, аналіз міри розкриття поточних проблем українськими та іноземними фахівцями, визнання і підтвердження потреби особистого напрямку дослідження проблеми і обстеження законодавства і бази й спеціальної літератури та подана характеристика порядку конструкції управління суб’єкта господарювання і проаналізовані його основні статті діяльності, ресурсів в динаміці за попередні три роки і перспективи розвитку компанії взагалі, за окремими сторонами і враження стосовно запасів підвищення якості роботи компанії.
В методичній рубриці висунуто організацію контролю, методологію аудиту видатків на оплату праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи й оглянуто систему фінансового обліку у компанії і методику внутрішнього контролювання, узагальнення наслідків перевірки і написання звіту перевірки.
В висновку опрацьовано результати проведеного опрацювання за концепцією курсового проекту й описані пропозиції стосовно вдосконалення аудиту видатків на оплату праці та розрахунків з персоналом бюджетної установи.
Перелік застосованих джерел збирається із матеріалів, які використовувались при вивченні проблеми. За текстом курсовика вставлені посилання на число літератури в переліку.
В додатках показані розроблені студентом шаблони документів, баланси та форма №2 із статистичної звітності фірми та інформаційні таблиці та загальні результати оцінювальних розрахунків і інакші джерела, використані у курсовому проекті.
Курсовик зроблений відповідно з методологічними рекомендаціями вищому навчальному закладі, в якому він був зданий, а також згідно до вимог МОН України. По тексту зображені ілюстративні дані, а саме такі: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми автоматизації порядку керування. Ця курсова робота була вже благополучно захищена у київському вищому навчальному закладі. Її можна вживати як шаблон для виготовлення власної курсової роботи чи для точнішого оволодіння теми дослідження.