Аналіз формування й використання запасів торгівельного підприємства
Курсова робота (код: kr349)
Зміст
1. Економічна сутність формування й використання запасів торгівельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу формування й використання запасів торгівельного підприємства і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу формування й використання запасів торгівельного підприємства
5. Процес аналізу формування й використання запасів торгівельного підприємства
6. Методика факторного аналізу формування й використання запасів торгівельного підприємства
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки формування й використання запасів торгівельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розроблено актуальність аналізу оборотних матеріальних ресурсів, роз'яснено мету і завдання дослідження, а також проаналізовано предмет і об’єкт курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах дослідження обстежено стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, розкрито теорію аналізу запасів підприємства, оглянуто нормативно-правову базу з аналізу, оцінено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, наведено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розглянуто економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В другій частині курсової роботи визначено аналіз об’єкта дослідження за розробленою методикою, сформульовано інформаційне забезпечення та методи аналізу, представлено вертикальний і горизонтальний аналіз формування й використання запасів торгівельного підприємства, надано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, з'ясовано методику факторного аналізу, простежено економічний аналіз якості користування, висвітлено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках зумовлено узагальнені результати дослідження аналізу, а також висунуто пропозиції щодо удосконалення аналізу запасів підприємства в нових умовах господарювання.