Аналіз розрахунків з покупцями і замовниками підприємства
Курсова робота (код: kr355)
Зміст
1. Визначення сутності розрахунків з покупцями і замовниками
2. Нормативно-правова база аналізу розрахунків з покупцями і замовниками і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
5. Методика загального аналізу розрахунків з покупцями і замовниками
6. Визначення впливу факторів при аналізі розрахунків з покупцями і замовниками
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки розрахунків з покупцями і замовниками, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз розрахунків з покупцями і замовниками"
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі простежено актуальність аналізу грошових потоків, опрацьовано мету і завдання курсової роботи, а також досліджено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження розроблено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, обстежено науковий зміст розрахунків підприємства, надано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, вивчено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, наведено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, роз'яснено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи оцінено розробку і обґрунтування методики аналізу, оглянуто об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, проаналізовано аналіз структури і динаміки розрахунків з покупцями і замовниками, охарактеризовано розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, розглянуто фактори, що впливають на об'єкт аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, окреслено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках визначено узагальнені результати дослідження аналізу, а також зумовлено направлення щодо покращення аналізу розрахунків підприємства в системі господарської діяльності.