Аналіз витрат від операційної діяльності підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr358)
Зміст
1. Визначення сутності витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Модель аналізу витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Методика загального аналізу витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі
7. Методика аналізу витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження налічує вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розроблено актуальність аналізу видатків і затрат, наведено мету і завдання дослідження, а також охарактеризовано методичні прийоми курсової роботи з аналізу. В теоретичному розділі дослідження окреслено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, простежено сутнісне значення витрат підприємства, проаналізовано нормативно-правову базу з аналізу, оцінено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, досліджено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, з'ясовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи роз'яснено розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено теоретичну модель аналізу, обстежено вертикальний і горизонтальний аналіз витрат від операційної діяльності підприємств торгівлі, надано стан аналізу на підприємстві та пропозиції по його удосконалення, визначено методику факторного аналізу, розкрито економічний аналіз якості користування, розглянуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках оглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також сформульовано путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в системі господарської діяльності.