Аналіз витрат операційної діяльності підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr378)
Зміст
1. Характеристика витрат операційної діяльності підприємства торгівлі як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу витрат операційної діяльності підприємства торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу витрат операційної діяльності підприємства торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Методика загального аналізу витрат операційної діяльності підприємства торгівлі
6. Факторний аналіз витрат операційної діяльності підприємства торгівлі
7. Методика аналізу витрат операційної діяльності підприємства торгівлі в умовах застосування новітніх інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат операційної діяльності підприємства торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження складає вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розглянуто актуальність аналізу видатків і затрат, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також висунуто предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи розроблено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, з'ясовано економічну сутність витрат підприємства, роз'яснено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, обстежено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, сформульовано коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, простежено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. У наступному елементі курсової роботи розкрито економічний аналіз об’єкта дослідження, проаналізовано організаційно-інформаційну модель аналізу, зумовлено аналіз структури і динаміки витрат операційної діяльності підприємства торгівлі, окреслено напрямки удосконалення методики аналізу, опрацьовано здійснення чинникового аналізу, вивчено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, висвітлено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках охарактеризовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оцінено путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в період становлення ринкових відносин.