Аналіз витрат торговельного підприємства
Курсова робота (код: kr379)
Зміст
1. Визначення сутності витрат торговельного підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат торговельного підприємства і дослідження літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу витрат торговельного підприємства: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу витрат торговельного підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат торговельного підприємства
7. Аналіз витрат торговельного підприємства в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат торговельного підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження складає вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі розкрито актуальність аналізу видатків і затрат, представлено мету і завдання курсової роботи, а також проаналізовано наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичному розділі курсової роботи опрацьовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оцінено економічну сутність витрат підприємства, розглянуто законодавчі акти і літературу з аналізу, з'ясовано загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, окреслено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, вивчено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи висвітлено розробку і обґрунтування методики аналізу, розроблено організаційно-інформаційну модель аналізу, простежено організацію і здійснення оцінки наявності витрат торговельного підприємства, оглянуто напрямки удосконалення методики аналізу, сформульовано фактори, що впливають на об'єкт аналізу, роз'яснено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, обстежено застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках надано узагальнені результати дослідження аналізу, а також наведено путі, що призводять до вдосконалення аналізу витрат підприємства в період становлення ринкових відносин.