Аналіз дебіторської заборгованості підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr381)
Зміст
1. Визначення сутності дебіторської заборгованості підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу дебіторської заборгованості підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу дебіторської заборгованості підприємств торгівлі
5. Процес аналізу дебіторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз дебіторської заборгованості підприємств торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу дебіторської заборгованості підприємств торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки дебіторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз дебіторської заборгованості"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі наведено актуальність аналізу розрахунків з дебіторами, з'ясовано мету і завдання дослідження, а також обстежено інформаційну базу курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи проаналізовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, висвітлено економічну сутність дебіторської заборгованості підприємства, розглянуто правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, визначено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, розкрито структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, сформульовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В аналітичній частині курсової роботи опрацьовано розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено організаційно-інформаційну модель аналізу, оцінено організацію і здійснення оцінки наявності дебіторської заборгованості підприємств торгівлі, представлено розрахунки економічної ефективності від впровадження пропозицій, охарактеризовано аналіз впливу факторів на результативний показник, розроблено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, зумовлено інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках роз'яснено узагальнені результати дослідження аналізу, а також окреслено направлення щодо покращення аналізу дебіторської заборгованості підприємства в системі господарської діяльності.