Аналіз затрат виробництва і реалізації продукції підприємства ресторанного господарства
Курсова робота (код: kr382)
Зміст
1. Характеристика затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства як об'єкту дослідження
2. Нормативно-правова база аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
5. Проведення аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
6. Визначення впливу факторів при аналізі затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади ресторанного господарства затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі вивчено актуальність менеджменту ресторанної справи, розкрито мету і завдання курсової роботи, а також висунуто інформаційну базу дослідження з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи надано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, з'ясовано економічну сутність менеджменту в ресторанному бізнесі, проаналізовано правові акти і дослідження спеціальну літературу з аналізу, охарактеризовано основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, простежено організаційно-економічну характеристику об’єкта, на матеріалах якого виконується аналіз, сформульовано динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, розроблено теоретичну модель аналізу, окреслено методику загального аналізу затрат виробництва і реалізації продукції підприємств ресторанного господарства, висвітлено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, зумовлено методику факторного аналізу, визначено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, розглянуто вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто шляхи поліпшення аналізу менеджменту в ресторанному бізнесі в умовах ринкових відносин.