Економічний аналіз реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
Курсова робота (код: kr393)
Зміст
1. Економічна сутність реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Модель аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Процес аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
6. Методика факторного аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз реалізації товарів"
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі сформульовано актуальність аналізу операцій з товарами, роз'яснено мету і завдання курсової роботи, а також оглянуто наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи вивчено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, розглянуто сутнісне значення товарних операцій підприємства, проаналізовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, висунуто загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, висвітлено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розкрито динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи обстежено розробку і обґрунтування методики аналізу, надано інформаційне забезпечення та методи аналізу, окреслено аналіз структури і динаміки реалізації товарів на підприємстві роздрібної торгівлі, зумовлено напрямки удосконалення методики аналізу, визначено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, наведено економічний аналіз якості користування, опрацьовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках досліджено узагальнені результати дослідження аналізу, а також з'ясовано направлення щодо покращення аналізу товарних операцій підприємства в нових умовах господарювання.