Аналіз витрат та формування собівартості продукції підприємства
Курсова робота (код: kr394)
Зміст
1. Визначення сутності витрат та формування собівартості продукції підприємства
2. Нормативно-правова база аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства і дослідження літератури
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
5. Проведення аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
6. Методика факторного аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу витрат та формування собівартості продукції підприємства
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат та формування собівартості продукції підприємства, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, основну літературу. У вступі вивчено актуальність аналізу калькуляції видатків на продукцію, оцінено мету і завдання курсової роботи, а також роз'яснено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретичних засадах курсової роботи зумовлено місце аналізу в управлінні підприємством, наведено теорію аналізу собівартості і витрат підприємства, окреслено нормативно-правову базу з аналізу, досліджено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, з'ясовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, визначено динаміку основних економічних показників діяльності підприємства протягом 3 років. У наступному елементі курсової роботи проаналізовано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, висунуто організаційно-інформаційну модель аналізу, охарактеризовано організацію і здійснення оцінки наявності витрат та формування собівартості продукції підприємства, розглянуто виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, представлено методику факторного аналізу, розкрито розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оглянуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також простежено пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в умовах ринкових відносин.