Аналіз товарних операцій підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr395)
Зміст
1. Економічна сутність товарних операцій підприємств торгівлі
2. Нормативно-правова база аналізу товарних операцій підприємств торгівлі і дослідження літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Об'єкти, суб'єкти, методи і показники аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
5. Методика загального аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
6. Методика факторного аналізу товарних операцій підприємств торгівлі
7. Аналіз товарних операцій підприємств торгівлі в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки товарних операцій підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз товарних операцій"
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі роз'яснено актуальність аналізу операцій з товарами, оцінено мету і завдання курсової роботи, а також розроблено наукову новизну курсової роботи з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи опрацьовано становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, проаналізовано теорію аналізу товарних операцій підприємства, висунуто нормативно-правову базу з аналізу, наведено основні економічні показники діяльності об'єкта дослідження за останні 3 звітних роки, простежено структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, охарактеризовано аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. В практичному розділі курсової роботи визначено економічний аналіз об’єкта дослідження, обстежено організаційно-інформаційну модель аналізу, зумовлено вертикальний і горизонтальний аналіз товарних операцій підприємств торгівлі, окреслено виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, висвітлено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, представлено фінансову оцінку ефективності використання, з'ясовано застосування комп'ютерних технологій при здійсненні аналізу. У висновках сформульовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також оглянуто путі, що призводять до вдосконалення аналізу товарних операцій підприємства в умовах ринкових відносин.