Аналіз витрат на продукт та собівартості виробництва продукції
Курсова робота (код: kr483)
Зміст
1. Визначення сутності витрат на продукт та собівартості виробництва продукції
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу витрат на продукт та собівартості виробництва продукції
3. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства
4. Модель аналізу витрат на продукт та собівартості виробництва продукції: його методи, показники, об'єкти, суб'єкти, мета і завдання
5. Проведення аналізу витрат на продукт та собівартості виробництва продукції
6. Визначення впливу факторів при аналізі витрат на продукт та собівартості виробництва продукції
7. Аналіз витрат на продукт та собівартості виробництва продукції в комп'ютерному середовищі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки витрат на продукт та собівартості виробництва продукції, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Це курсове дослідження має в своєму складі вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, перелік використаної літератури. У вступі розроблено актуальність аналізу калькуляції видатків на продукцію, визначено мету і завдання дослідження, а також надано наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах дослідження сформульовано стан сучасного аналізу суб'єктів господарювання, зумовлено теорію аналізу собівартості і витрат підприємства, охарактеризовано наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, обстежено характеристику нормативно-правової бази стосовно методики аналізу, опрацьовано структуру керівництва компанії та її основних підрозділів, роз'яснено аналіз основних ознак господарювання компанії за останні роки. У наступному елементі курсової роботи досліджено розробку і обґрунтування методики аналізу, висвітлено інформаційне забезпечення та методи аналізу, висунуто організацію і здійснення оцінки наявності витрат на продукт та собівартості виробництва продукції, наведено напрямки удосконалення методики аналізу, оцінено фактори, що впливають на об'єкт аналізу, представлено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оглянуто використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках розглянуто узагальнені результати дослідження аналізу, а також розкрито пропозиції щодо удосконалення аналізу собівартості і витрат підприємства в нових умовах господарювання.