Економічний аналіз основної діяльності підприємства
Курсова робота (код: kr578)
Зміст
1. Визначення сутності основної діяльності підприємств
2. Законодавче забезпечення аналізу основної діяльності підприємств і огляд спеціальної літератури
3. Характеристика господарсько-фінансової діяльності підприємства
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу основної діяльності підприємств
5. Проведення аналізу основної діяльності підприємств
6. Визначення впливу факторів при аналізі основної діяльності підприємств
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки основної діяльності підприємств, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота налічує вступ, теоретичний і аналітичний розділи, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі проаналізовано актуальність аналізу господарювання підприємств, вивчено мету і завдання курсової роботи, а також надано наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичних засадах дослідження висвітлено становище аналітичної оцінки в менеджменті підприємства, наведено сутнісне значення діяльності підприємств, досліджено законодавчі акти і літературу з аналізу, визначено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, з'ясовано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розкрито економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи сформульовано результати аналізу та обґрунтування пропозицій, роз'яснено організаційно-інформаційну модель аналізу, представлено організацію і здійснення оцінки наявності основної діяльності підприємств, опрацьовано виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, розроблено аналіз впливу факторів на результативний показник, оцінено розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, оглянуто інформатизацію і автоматизацію в ході оцінки. У висновках простежено узагальнені результати дослідження аналізу, а також обстежено пропозиції щодо удосконалення аналізу діяльності підприємств в період становлення ринкових відносин.