Економічний аналіз надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
Курсова робота (код: kr588)
Зміст
1. Економічна сутність надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
2. Огляд нормативно-правової бази і спеціальної літератури з аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
5. Проведення аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
6. Факторний аналіз надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
7. Застосування комп'ютерної техніки в процесі аналізу надходження товарів в системі управління торговельним підприємством
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном

надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:

відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки надходження товарів в системі торговельним підприємством, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Презентація на тему курсової роботи "фінансовий аналіз надходження товарів"
Структура курсової роботи по проблемі
Поточний курсовик налічує вступ, теоретичний розділ і практичну частину, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі досліджено актуальність аналізу операцій з товарами, наведено мету і завдання курсової роботи, а також оглянуто наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретико-методичних основах курсової роботи представлено роль аналізу в господарській діяльності підприємства, розкрито теорію аналізу товарних операцій підприємства, розроблено законодавчі акти і літературу з аналізу, обстежено критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, зумовлено характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, розглянуто головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи роз'яснено розробку і обґрунтування методики аналізу, вивчено організаційно-інформаційну модель аналізу, сформульовано методику загального аналізу надходження товарів в системі торговельним підприємством, висунуто виявлення недоліків та вказання способів їх виправлення і профілактики, проаналізовано методику факторного аналізу, охарактеризовано розрахунок відносних показників стану, зміни і використання, надано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках оцінено узагальнені результати дослідження аналізу, а також опрацьовано шляхи поліпшення аналізу товарних операцій підприємства в нових умовах господарювання.