Економічний аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості підприємства торгівлі
Курсова робота (код: kr633)
Зміст
1. Економічна сутність дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
2. Законодавче забезпечення аналізу дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі і огляд спеціальної літератури
3. Характеристика підприємства, на матеріалах якого виконується курсова робота
4. Організаційно-інформаційна модель аналізу дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
5. Проведення аналізу дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
6. Факторний аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі
7. Удосконалення методики аналізу при використанні інформаційних технологій
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Представлена курсова робота складає вступ, теоретичну основу і практику аналізу, висновки і пропозиції, реєстр застосованої літератури. У вступі висунуто актуальність оцінки розрахунків з кредиторами, обстежено мету і завдання дослідження, а також висвітлено предмет і об’єкт дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження з'ясовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, простежено економічну сутність кредиторської заборгованості, окреслено наукові джерела і законодавчо-правову основу з аналізу, надано критичні погляди різних вчених з різних джерел щодо аналізу, оцінено коротку економічну характеристику та систему управління фірмою, розроблено економічний і фінансовий потенціал фірми та його використання. В аналітичній частині курсової роботи наведено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, роз'яснено об’єкти, суб’єкти, методичні прийоми, інформаційну базу аналізу, оглянуто організацію і здійснення оцінки наявності дебіторської і кредиторської заборгованості підприємств торгівлі, розкрито напрямки удосконалення методики аналізу, зумовлено аналіз впливу факторів на результативний показник, охарактеризовано математичний розрахунок результатів застосування, опрацьовано використання новітньої техніки в процесі аналізу. У висновках вивчено узагальнені результати дослідження аналізу, а також визначено шляхи поліпшення аналізу кредиторської заборгованості в умовах ринкових відносин.