Дослідження конкурентоспроможності підприємства та розробка заходів щодо її підвищення в короткостроковому періоді
Курсова робота (код: sam637)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства
1.1. Конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище1.2. Система показників та методи оцінки рівня конкурентоспроможності
1.3. Комплекс завдань щодо аналізу та планування конкурентоспроможності підприємства
Розділ 2. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства
2.1. Аналіз основних показників господарської діяльності підприємства2.2. Оцінка фінансового стану підприємства
2.3. Оцінка внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства
Розділ 3. Напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
3.1. Шляхи зростання обсягів діяльності3.2. Стратегічні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади оцінки ефективності діяльності, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Дана курсова робота складає вступ, концептуальний і прикладний елементи, висновки і пропозиції, список літературних джерел. У вступі з'ясовано актуальність оцінки господарювання підприємств, досліджено мету і завдання курсової роботи, а також представлено наукову новизну дослідження з аналізу. В теоретичному розділі дослідження охарактеризовано роль аналізу в господарській діяльності підприємства, оглянуто сутнісне значення діяльності підприємств, розкрито законодавчі акти і літературу з аналізу, обстежено загальну характеристику фінансово-господарської діяльності суб’єкта господарювання, надано характеристику організаційної структури та видів діяльності підприємства, окреслено головні результати діяльності суб’єкта господарювання. В аналітичній частині курсової роботи зумовлено результати аналізу та обґрунтування пропозицій, проаналізовано теоретичну модель аналізу, висвітлено організацію і здійснення оцінки наявності ефективності діяльності, розглянуто напрямки удосконалення методики аналізу, наведено здійснення чинникового аналізу, висунуто математичний розрахунок результатів застосування, оцінено вживання комп'ютерних засобів при проведенні оцінки. У висновках опрацьовано узагальнені результати дослідження аналізу, а також розроблено направлення щодо покращення аналізу діяльності підприємств в системі господарської діяльності.