Облік витрат на збут
Курсова робота (код: sam659)
Зміст
Розділ 1. Теоретичні засади обліку витрат на збут підприємства
1.1. Економічна сутність витрат на збут та їх оцінка1.2. Огляд та аналіз нормативно-правового забезпечення і спеціальної літератури обліку витрат на збут підприємства
1.3. Організаційна система та аналіз основних економіко-фінансових показників діяльності базового підприємства
Розділ 2. Організація і методика бухгалтерського обліку витрат на збут
2.1. Організація обліку витрат на збут2.2. Аналітичний і синтетичний облік витрат на збут підприємства
2.3. Організаційно-методологічні основи бухгалтерського обліку витрат на збут з використанням сучасних інформаційних технологій
Розділ 3. Практична частина
Висновки і пропозиціїСписок використаної літератури
Додатки
передзвоніть за телефоном
надійшліть повідомлення Viber, Watsapp, Telegram на номер:
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com
або заповніть форму замовлення
Також Ви можете залишити номер телефону і ми Вам передзвонимо:
Представлена курсова містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення методик і список використаної літератури.
В курсовій досліджені головні засади бухобліку реалізаційних затрат, а також проаналізовані основні показники діяльності компанії за останні роки.
Структура курсової роботи по проблемі
Пропонована курсова робота включає передмова і концептуальні бази й аналітичні пункти і висновок, реєстр застосованих джерел й додатки.
В преамбулі розроблено важливість теми курсової роботи та мету й задачі роботи і обстежено предмет та об’єкт та інформаційну базу й методичний спосіб, отримані результати роботи.
У концептуальному розділі розглянуто методичну сутність предмету роботи, аналіз ступеню розкриття цих проблем вітчизняними та закордонними вченими, визначення і доведення необхідності особистого напряму дослідження проблеми і обстеження нормативної підстави й професійних джерел та висунута характеристика системи конструкції керування компанії, проаналізовані його основні дані господарювання та балансу у динаміці за останні 3-4 роки й майбутнє діяльності суб’єкта господарської діяльності загалом та за деякими сторонами і враження стосовно можливостей покращення якості роботи суб’єкта господарської діяльності.
У практичній частині роз'яснено складання програми інспектування й методику перевірки реалізаційних затрат й простежено систему фінансового обліку в організації й методику внутрішньогосподарського контролю і узагальнення наслідків контролю й написання звіту контролю.
У висновках і пропозиціях вивчено результати здійсненого опрацювання за темою курсового проекту й описані пропозиції стосовно покращення перевірки реалізаційних затрат.
Перелік використаних джерел укладається із матеріалів, які були використані при розгляді теми. За текстом роботи проставлені виноски на номер літератури у регістрі.
В додаткових матеріалах надані складені студентом конфігурації документів, форма №1 та звіт про фінансові результати з фінансових звітів суб’єкта господарювання й інформаційні таблиці й первинні результати аналітичних обчислень і інші джерела, використані в курсовій роботі.
Курсовик зроблений узгоджено з методичкою вищому навчальному закладі, де він був захищений, а також відповідно до вимог МОН України. По тексту представлені графічні дані, а саме такі: таблиці, графіки, гістограми, схеми, алгоритми інформатизації ходу керування. Запропонована курсова робота була уже вдало захищена у українському університеті. Її можна вживати як приклад для створення власної курсової роботи чи для сильнішого вивчення теми дослідження.